VÅRDPLATTFORM FÖR PATIENTKONTAKT


Med vårdplattformen Vårdx3 kan du som vårdgivare erbjuda dina patienter vård online genom videobesök, chatt och frågeformulär.

Vi kan erbjuda en helthetslösning för kommunikation med vård online i egen mobilapp, callback med tidsbokning och kraftfull telefonväxel i en och samma plattform.

Tjänster i vår vårdplattform

Videobesök & Chatt

Videobesök & Chatt

Vår videobesökslösning har blivit en stor framgång. Vi har hjälpt många med sin digitalisering.

Callback vård med tidsbokning

Callback vård med tidsbokning

Erbjud dina patienter möjligheten att boka telefontid med vår användarvänliga callback vård.

Telefoni i samma användargränssnitt

Telefoni i samma användargränssnitt

Telefoni i samma lösning. Smart och kostnadseffektivt!

Skräddarsy ditt patienterbjudande

Skräddarsy ditt patienterbjudande

Anpassa din lösning till dina patienter. Skräddarsy kontaktvägar, menyer och frågeformulär m.m.

Telefonväxel och callback samlat i ett och samma system

Med MBX slipper du växla mellan olika verktyg för samtal och återuppringningar.
I videon visar vi hur du enkelt kan hantera både telefonväxel och callback direkt i plattformen – och därmed få full överblick över patientkontakten.

Allt i ett system!

Vi kan erbjuda en kraftfull tjänst där ni som vårdgivare kan sköta er telefoni, callback, chatt och digitala vårdmöten i ett och samma system. Det innebär en enklare vardag, mindre administration, bättre användarvänlighet och inte minst ett bättre pris. Telefoni & vård online i en och samma plattform!

Ett stetoskop och en mobiltelefon.

Videobesök & Chatt

Med VårdX3 kan ni som vårdgivare genomföra digital vård så som digitala vårdmöten med era patienter. Vi hjälper vårdgivare och patienter att genomföra tiotusentals videobesök. Läs mer

Kalenderfunktioner och ärendehantering

I vår tjänst ingår kraftfulla kalender – och bokningsfunktioner som tidsbokning, drop in och bokningsförfrågan för patienten. Naturligtvis kan ni som vårdgivare boka videobesök med era patienter. Effektiv online vård helt enkelt. Läs mer

Callback med tidsbokning

Med vår callback kan du låta er patienter boka en tid att bli uppringd över telefon. Specifikt anpassad för vårdens behov och skräddarsydd för en effektiv och enkel hantering av ärenden. Vi har arbetat hårt för att det skall vara en av de allra vassaste lösningarna på marknaden.

Digital Fax

Med vår Digitala Fax kan ni som vårdgivare hantera er fax på ett säkrare och smidigare sätt. Genom ta emot och skicka era fax direkt i vårt telefonisystem har ni full kontroll på era fax utan att behöva gå till faxmaskinen. Faxen är krypterad fram till mottagande part samt behörigheter styrs av rättigheter såväl som SITHS-kort. Den motpart ni skickar eller tar emot fax från arbetar precis som vanligt med sin fax. Läs mer!

Ärendehantering, epost, kundservice
Best practice, Kundcase, Nyheter 2025-01-28
Wx3 lanserar kundservicetjänst

Wx3 lanserar kundservicetjänst som skapar nya möjligheter för företag att förbättra sin kundservice

Intervju, Kundcase 2023-12-01
Wx3 moderniserar tandläkarkliniken

Danakliniken är en specialisttandvård som är belägen i Mörby Centrum. Kliniken är nya kunder till Wx3 sedan maj i år och vi har varit på besök. Där träffade vi Erica…

Närbild på händer som skriver på dator.
Intervju, Kundcase 2023-09-08
Husläkarna i Falkenberg väljer Wx3

Husläkarna i Falkenberg är en privat vårdcentral i region Halland. Vårdcentralen startade 2017 och för 1 år sedan blev vårdcentralen uppköpt av Doktor.se. Idag har de 9600 listade patienter och…

Intervju, Kundcase, Referenser 2023-08-31
En kommunikationslösning perfekt för hotell 

“När jag kom till Best Western Hotel i Danderyd och fick höra att de använde sig av Wx3:s telefonilösning, blev jag lättad och mycket glad. Det är en telefonilösning jag…

Kundcase, Referenser 2023-03-22
Wx3:s användarvänlighet hjälpte psykologmottagningen

Fredrik Sandin är psykolog sedan 2009 och grundare av psykologmottagningen PsykologA. Han startade PsykologA 2011 och under åren som privatpraktiserande psykolog har han arbetat för att få mottagningen att växa…

Kundcase, Referenser 2023-03-09
Wx3 skräddarsyr kommunikationslösningen till psykologen

När Jonas grundade sin verksamhet var han på jakt efter ett vettigt kommunikationssystem. Han hade vid tiden en standardiserad lösning från ett av de större telefoniföretagen men sökte efter smartare…

Kundcase, Referenser 2023-02-16
Barnläkargruppen Sparta utvecklar det digitala med Wx3

Vi har träffat Hampus Kiotseridis som är utvecklingschef på Barnläkargruppen Sparta. Kring 2017 fick Hampus kontakt med Wx3 och han blev nyfiken på hur Barnläkargruppen Sparta kunde utveckla det digitala…

Svart tavla med texten "essential" med färgglada bokstäver.

Vår ambition är att hjälpa våra många vårdkunder med att bli digifysiska och möta patienten där det behövs, när det behövs. Vi erbjuder tjänster som kompletterar en vårdgivares fysiska patientbemötande och förenklar kommunikationen med patienten. Vi vill erbjuda digitala vårdtjänster som är användarvänliga och som hjälper vårdgivaren att stärka sitt varumärke och sin patientnöjdhet.

Därför erbjuder vi tjänster anpassade för vården, allt från en enkel telefonilösning till en fullt anpassad digital vårdlösning för vård online. Genom ett systemgränssnitt kan en vårdgivare hantera sin telefoni, sina återuppringningsärenden såväl som chatt och videobesök. Kontakta oss för en demo så visar vi varför så många vårdgivare valt just vår lösning.

Boka en demo med Wx3

Upptäck hur MBX samlar allt i ett och samma system. Våra experter visar hur ni kan effektivisera kommunikationen och få full överblick över kundkontakten. Fyll i formuläret så kontaktar vi er för en personlig demo.

  • Genom att skicka formuläret godkänner du vår personuppgiftspolicy
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.