Våra tjänster

Vi erbjuder kommunikationstjänster för företag. Tusentals företag använder vår plattform för företagstelefoni. Våra tjänster för digital vård har haft stor framgång de senaste åren med videobesök och callback.

Boka en kostnadsfri rådgivning så ringer vi upp dig idag!

callbak

Partnerskap med WX3

Vi utvecklar tjänster efter behov

  • Vi erbjuder alltid säljstöd med både kommersiell och teknisk kompetens.
  • Genom att utveckla våra egna tjänster kan vi anpassa dessa efter era kunders behov.
  • Tack vare vår administrationsvy och automatiserade licensmodell kan ni på egen hand hantera era kunder så som ni önskar

Läs mer om partnerskap

Aktuellt från WX3

Nyhet 2024-02-07
Wx3 lanserar uppdatering av statistikfunktionen!

Vi på Wx3 presenterar nu en uppdaterad version av vår statistikfunktion, så att ni kan analysera och förbättra ert verksamhets arbetsflöde. Med statistikfunktionen får användare värdefull information för att överblicka…

Best practice, Nyhet 2024-01-16
Wx3 bjuder in till webinar 28 februari 2024

Wx3 Telecom presenterar nu tillsammans med Sjuksyrra AB ett kostnadsfritt webinar om samtalsmetodik och hur man hanterar svåra och hotfulla samtal över telefon. En fördjupning av kursen har hållits på…

Nyhet 2023-12-18
Vad är PBX?

PBX är en förkortning för Private Branch Exchange vilket i sin tur är en telefonväxel som används för att hantera interna och externa samtal inom en organisation och företag. PBX…

Intervju, Kundcase 2023-12-01
Wx3 moderniserar tandläkarkliniken

Danakliniken är en specialisttandvård som är belägen i Mörby Centrum. Kliniken är nya kunder till Wx3 sedan maj i år och vi har varit på besök. Där träffade vi Erica…

Best practice, Nyhet 2023-11-17
3 stora problemområden hos en bristande kundtjänst 

I år har Konsumentverket gjort en undersökning av kundtjänster och funnit att det finns en del problem när konsumenter väljer att kontakta företag. Under de senaste 3 åren har myndigheten…

2023-10-13
Vad innebär UCaaS? 

UCaas är en förkortning för Unified Communication as a Service. Det innebär att man har samlat olika kommunikationsvägar i ett och samma system. I takt med att vårt samhälle blir…

Nyhet 2023-10-06
Hur fungerar en molnväxel?

För många är det självklart vad en molnväxel är, men inte för alla. Därför tänkte vi i den här texten räta ut alla frågetecken kring vad molnbaserad telefoni är och…

Best practice 2023-09-29
5 tips för hur du förbättrar din kundtjänst 

För att upprätthålla en god relation med kunder och ha koll på hur ni som företag uppfattas är det viktigt att alltid vara tillgänglig för kunders önskemål och eventuella klagomål….

Mer aktuellt

Alltid hos WX3

Prisvärda lösningar

När du köper en lösning från wx3 vill vi att du ska vara säker på att den alltid är prisvärd. Vi tror på öppenhet och ärlighet gentemot våra kunder.

Personlig support

Hos oss får du alltid personlig hjälp med installation och support. Vi följer även upp för att se att allt fungerar som det ska.

Kunniga & innovativa

Vi har kunnig personal med lång erfarenhet inom telefoni. Dessutom försöker vi alltid vara innovativa för att hitta nya tekniska lösningar.

Om WX3

Boka en kostnadsfri rådgivning

Vi gör personliga möten tillsammans med våra återförsäljare och partners för att ta fram varje kunds specifika behov. Skriv in dina uppgifter, så kontaktar vi dig och bokar in ett möte för kostnadsfri rådgivning.

  • Genom att skicka formuläret godkänner du vår personuppgiftspolicy
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.