Callback med tidsbokning

Boka en kostnadsfri rådgivning

  • Genom att skicka formuläret godkänner du vår personuppgiftspolicy
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Callback med tidsbokning

Vår Callback med tidsbokning ger er som vårdgivare möjligheten att effektivt hantera alla era inkommande samtal med bibehållen patienttillgänglighet.

Vi har arbetat hårt med våra vårdkunder för att få den så användarvänlig och effektiv som möjligt. Tack vare att fler och fler kunder fått upp ögon för lösningen har vi numera tiotusentals återuppringningsärenden hos våra kunder. Läs mer om VårdX3 och vård online.

Återuppringning med tidsbokning

Låt era patienter boka tid för att bli uppringd via telefon. Ni har möjlighet att låta patienten lämna meddelande som ni sedan hanterar som gemensamma ärenden.

Användarvänlighet & Överblick

Vi har tillsammans med våra kunder tagit fram en lösning för att få så god överblick över alla ärenden som möjligt. Tydlig statushantering och lätt att se vilken användare som gjort vad.

Administrera på ett enkelt sätt

Som administratör kan du enkelt hantera kalender, tillgängliga tider, talsvar och justera talsvarsmeddelande i ett grafiskt gränssnitt.

videobesök

Flexibel ärendehantering

Ärendehanteringen är kraftfull och du kan enkelt se vem som arbetar med vilket ärende, fördela ärendet, skriva kommentarer.

 

It’s in the details…

Det är de små detaljerna som gör skillnaden. Uthopp till TakeCare, möjlighet att begära en legitimering via bankID och att du kan genomföra videobesök i samma gränssnitt uppskattas av våra kunder.

Nyhet 2024-02-07
Wx3 lanserar uppdatering av statistikfunktionen!

Vi på Wx3 presenterar nu en uppdaterad version av vår statistikfunktion, så att ni kan analysera och förbättra ert verksamhets arbetsflöde. Med statistikfunktionen får användare värdefull information för att överblicka…

Best practice, Nyhet 2024-01-16
Wx3 bjuder in till webinar 28 februari 2024

Wx3 Telecom presenterar nu tillsammans med Sjuksyrra AB ett kostnadsfritt webinar om samtalsmetodik och hur man hanterar svåra och hotfulla samtal över telefon. En fördjupning av kursen har hållits på…

Nyhet 2023-12-18
Vad är PBX?

PBX är en förkortning för Private Branch Exchange vilket i sin tur är en telefonväxel som används för att hantera interna och externa samtal inom en organisation och företag. PBX…

Intervju, Kundcase 2023-12-01
Wx3 moderniserar tandläkarkliniken

Danakliniken är en specialisttandvård som är belägen i Mörby Centrum. Kliniken är nya kunder till Wx3 sedan maj i år och vi har varit på besök. Där träffade vi Erica…

Best practice, Nyhet 2023-11-17
3 stora problemområden hos en bristande kundtjänst 

I år har Konsumentverket gjort en undersökning av kundtjänster och funnit att det finns en del problem när konsumenter väljer att kontakta företag. Under de senaste 3 åren har myndigheten…

2023-10-13
Vad innebär UCaaS? 

UCaas är en förkortning för Unified Communication as a Service. Det innebär att man har samlat olika kommunikationsvägar i ett och samma system. I takt med att vårt samhälle blir…

Nyhet 2023-10-06
Hur fungerar en molnväxel?

För många är det självklart vad en molnväxel är, men inte för alla. Därför tänkte vi i den här texten räta ut alla frågetecken kring vad molnbaserad telefoni är och…

Best practice 2023-09-29
5 tips för hur du förbättrar din kundtjänst 

För att upprätthålla en god relation med kunder och ha koll på hur ni som företag uppfattas är det viktigt att alltid vara tillgänglig för kunders önskemål och eventuella klagomål….

Boka en kostnadsfri rådgivning

Vi gör personliga möten tillsammans med våra återförsäljare och partners för att ta fram varje kunds specifika behov. Skriv in dina uppgifter, så kontaktar vi dig och bokar in ett möte för kostnadsfri rådgivning.

  • Genom att skicka formuläret godkänner du vår personuppgiftspolicy
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.