Callback med tidsbokning
Vår Callback med tidsbokning ger er som vårdgivare möjligheten att effektivt hantera alla era inkommande samtal med bibehållen patienttillgänglighet.
Vi har arbetat hårt med våra vårdkunder för att få den så användarvänlig och effektiv som möjligt. Tack vare att fler och fler kunder fått upp ögon för lösningen har vi numera tiotusentals återuppringningsärenden hos våra kunder. Läs mer om VårdX3 och vård online.
Återuppringning med tidsbokning
Låt era patienter boka tid för att bli uppringd via telefon. Ni har möjlighet att låta patienten lämna meddelande som ni sedan hanterar som gemensamma ärenden.
Användarvänlighet & Överblick
Vi har tillsammans med våra kunder tagit fram en lösning för att få så god överblick över alla ärenden som möjligt. Tydlig statushantering och lätt att se vilken användare som gjort vad.
Administrera på ett enkelt sätt
Som administratör kan du enkelt hantera kalender, tillgängliga tider, talsvar och justera talsvarsmeddelande i ett grafiskt gränssnitt.
Flexibel ärendehantering
Ärendehanteringen är kraftfull och du kan enkelt se vem som arbetar med vilket ärende, fördela ärendet, skriva kommentarer.
It’s in the details…
Det är de små detaljerna som gör skillnaden. Uthopp till TakeCare, möjlighet att begära en legitimering via bankID och att du kan genomföra videobesök i samma gränssnitt uppskattas av våra kunder.