Callback med tidsbokning

Boka en kostnadsfri rådgivning

  • Genom att skicka formuläret godkänner du vår personuppgiftspolicy
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Callback med tidsbokning

Vår Callback med tidsbokning ger er som vårdgivare möjligheten att effektivt hantera alla era inkommande samtal med bibehållen patienttillgänglighet.

Vi har arbetat hårt med våra vårdkunder för att få den så användarvänlig och effektiv som möjligt. Tack vare att fler och fler kunder fått upp ögon för lösningen har vi numera tiotusentals återuppringningsärenden hos våra kunder. Läs mer om VårdX3 och vård online.

Återuppringning med tidsbokning

Låt era patienter boka tid för att bli uppringd via telefon. Ni har möjlighet att låta patienten lämna meddelande som ni sedan hanterar som gemensamma ärenden.

Användarvänlighet & Överblick

Vi har tillsammans med våra kunder tagit fram en lösning för att få så god överblick över alla ärenden som möjligt. Tydlig statushantering och lätt att se vilken användare som gjort vad.

Administrera på ett enkelt sätt

Som administratör kan du enkelt hantera kalender, tillgängliga tider, talsvar och justera talsvarsmeddelande i ett grafiskt gränssnitt.

videobesök

Flexibel ärendehantering

Ärendehanteringen är kraftfull och du kan enkelt se vem som arbetar med vilket ärende, fördela ärendet, skriva kommentarer.

 

It’s in the details…

Det är de små detaljerna som gör skillnaden. Uthopp till TakeCare, möjlighet att begära en legitimering via bankID och att du kan genomföra videobesök i samma gränssnitt uppskattas av våra kunder.

Kundcase, Referenser 2023-03-22
Wx3:s användarvänlighet hjälpte psykologmottagningen

Fredrik Sandin är psykolog sedan 2009 och grundare av psykologmottagningen PsykologA. Han startade PsykologA 2011 och under åren som privatpraktiserande psykolog har han arbetat för att få mottagningen att växa…

Kundcase, Referenser 2023-03-09
Wx3 skräddarsyr kommunikationslösningen till psykologen

När Jonas grundade sin verksamhet var han på jakt efter ett vettigt kommunikationssystem. Han hade vid tiden en standardiserad lösning från ett av de större telefoniföretagen men sökte efter smartare…

Kundcase, Referenser 2023-02-16
Barnläkargruppen Sparta utvecklar det digitala med Wx3

Vi har träffat Hampus Kiotseridis som är utvecklingschef på Barnläkargruppen Sparta. Kring 2017 fick Hampus kontakt med Wx3 och han blev nyfiken på hur Barnläkargruppen Sparta kunde utveckla det digitala…

Kundcase, Nyhet, Referenser 2021-02-23
Nöjda medlemmar och användbarhet i fokus hos Unionen

Fackförbundet Unionen har med sina omkring 1000 anställda och 700 000 medlemmar behov av en telefonitjänst som upplevs användarvänlig, är flexibel och på ett smart sätt kan integreras med Unionens…

Kundcase 2020-10-19
Digital kommunikation hos Barnsjukhuset Martina

Barnsjukhuset Martina på Sophiahemmet i Stockholm har i över ett decennium bedrivit barnsjukvård och har avtal med Region Stockholm. Martina har de senaste åren expanderat sin verksamhet till övriga delar…

Boka en kostnadsfri rådgivning

Vi gör personliga möten tillsammans med våra återförsäljare och partners för att ta fram varje kunds specifika behov. Skriv in dina uppgifter, så kontaktar vi dig och bokar in ett möte för kostnadsfri rådgivning.

  • Genom att skicka formuläret godkänner du vår personuppgiftspolicy
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.