Tilläggstjänster

Vi har en bred palett av tilläggstjänster som syftar till av förbättra våra kunders kundservice och effektivitet.

Frågor om våra telefonilösningar?

  • Genom att skicka formuläret godkänner du vår personuppgiftspolicy
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi erbjuder tilläggstjänster för företag av alla storlekar och branscher. Från smarta telefonitjänster som talsvar, inspelning och medlyssning till avancerade funktioner så som integrationer med Microsofts tjänster eller Callbackfunktioner.

VårdX3

De vanligaste tilläggstjänsterna som vässar din växel!

Utöka antal svarsgrupper, lägg till talsvar, schemalägg svarsgrupper och anknytningar…

Läs mer…

anpassa vård

Förenkla och förbättra din verksamhet

Inspelning & medlyssning av samtal, statistik, kalenderintegration, anpassad fakturering, m.m.

Läs mer…

Öka kundservice och tillgängligheten för dina kunder

Teleassistans, Missa aldrig ett samtal, Behåll din plats i kön, Callback med tidsbokning och mycket mer.

Läs mer…

Integrera din telefonilösning med Microsofts tjänster.

Ring med Teams eller Outlook. Integrera med Actice Directory för smidig administration. Synkronisera kalender och hänvisningsstatus med MS Exchange.

Läs mer…

Samarbetstjänster för din verksamhet

Chat, konferensnummer, video

Läs mer…

Internationella nummer

Wx3 erbjuder en smart lösning till representation i ett annat land. Det ger hög tillgänglighet på den aktuella marknaden då kunder och leverantörer via lokalt telefonsamtal når växel, support och säljnummer.

Läs mer…

telefon, dectoch headset

Övriga tilläggstjänster

Trunkar till externa system, integrationer,  m.m.

Läs mer här…