Aktuellt
Under aktuellt samlar vi det senaste från WX3 i form av nyheter, pressmeddelanden, kundcase och våra referenser.

Märsta läkarhus fick tryggare och enklare kommunikation med Vårdx3
Märsta läkarhus är en vårdcentral som har hand om patienter i alla åldrar. Det finns möjlighet att få hjälp med läkare, distriktssjuksköterska, psykoterapeut och BVC. Milad Abdallah är verksamhetschef och…

Helhetslösningen gör arbetet smidigare på Huvudsta vårdcentral
Huvudsta vårdcentral i Solna använder sig av Wx3:s kommunikationslösning. På Huvudsta vårdcentral är omtanke, kvalitet och tillgänglighet ledorden. Det är viktigt för att varje patient känner sig sedd, hörd och…

Läkarhuset i Enköping skrotade sin lösning: “Önskar vi bytt leverantör tidigare”
Nya lokaler – och ny kontaktcenterlösning. I samband med sin flytt valde Läkarhuset i Enköping att bryta sig ur sitt »dåliga« förhållande. – Vi var väldigt missnöjda med den gamla…

Nöjda medlemmar och användbarhet i fokus hos Unionen
Fackförbundet Unionen har med sina omkring 1000 anställda och 700 000 medlemmar behov av en telefonitjänst som upplevs användarvänlig, är flexibel och på ett smart sätt kan integreras med Unionens…

Kommunikationsplattformen som bygger en hållbar digifysisk vård
På Attundahälsan fanns redan innan pandemin möjligheten att arbeta och möta patienter digitalt. Genom att redan ha påbörjat arbetet med kommunikationsplattformen VårdX3, en helhetslösning för digitala vårdmöten, kunde det ökade…

Trygga med väl fungerande kommunikationslösning
På Gammeluddshemmets ålderdomshem känner sig både personal och boende trygga i att ha en väl fungerande kommunikationslösning. Den personliga kontakten och den expertis de har hos Wx3 och COBS gör…

Digital kommunikation hos Barnsjukhuset Martina
Barnsjukhuset Martina på Sophiahemmet i Stockholm har i över ett decennium bedrivit barnsjukvård och har avtal med Region Stockholm. Martina har de senaste åren expanderat sin verksamhet till övriga delar…

Release 17 aug
Nya funktioner och en rad åtgärder för att ytterligare höja driftstabiliteten på vår plattform

Uppdaterad information från SLL ang. vård på distans
Den 29 maj kom SLL med uppdaterad information gällande vård på distans

Vi släpper ny funktionalitet!
I dagarna släpper vi ny funktionalitet som kommer att förenkla administrationen av växeln för dig. Vi har också arbetat hårt med att göra det enklare att arbeta med kalendern i…
Boka en kostnadsfri rådgivning
Vi gör personliga möten tillsammans med våra återförsäljare och partners för att ta fram varje kunds specifika behov. Skriv in dina uppgifter, så kontaktar vi dig och bokar in ett möte för kostnadsfri rådgivning.