Aktuellt
Under aktuellt samlar vi det senaste från WX3 i form av nyheter, pressmeddelanden, kundcase och våra referenser.

Varför Wx3 sticker ut med sin lösning, enligt regionchefen Katrin Wannelöf
Vi har träffat Katrin Wannelöf som är regionchef för Alva barnklinik, en verksamhet som använder sig av Wx3:s kommunikationslösning. Katrin har jobbat på Alva barnklinik sedan 2018 och under större…

Så bemästrar du samtalsmodellen vid telefonrådgivning
Det finns beprövade sätt att ta sig an vårdsamtal över telefon. Man talar ofta om att man som vårdgivare ska jobba evidensbaserat vilket innebär att man tittar på forskningen och…

Viktiga kompetenser vid telefonrådgivning – en intervju med Marianne Spante
Marianne Spante har varit sjuksköterska sedan 1979 och är sean 1993 utbildad distriktssköterska. Hon har under sitt arbetsliv arbetat på många olika sorters vårdcentraler och har även vidareutbildat sig till…

Wx3:s användarvänlighet hjälpte psykologmottagningen
Fredrik Sandin är psykolog sedan 2009 och grundare av psykologmottagningen PsykologA. Han startade PsykologA 2011 och under åren som privatpraktiserande psykolog har han arbetat för att få mottagningen att växa…

Wx3 skräddarsyr kommunikationslösningen till psykologen
När Jonas grundade sin verksamhet var han på jakt efter ett vettigt kommunikationssystem. Han hade vid tiden en standardiserad lösning från ett av de större telefoniföretagen men sökte efter smartare…

Barnläkargruppen Sparta utvecklar det digitala med Wx3
Vi har träffat Hampus Kiotseridis som är utvecklingschef på Barnläkargruppen Sparta. Kring 2017 fick Hampus kontakt med Wx3 och han blev nyfiken på hur Barnläkargruppen Sparta kunde utveckla det digitala…

Hur det är att vara partner med Wx3
Med all erfarenhet kommer en bra bild av hur ett partnerskap bör se ut, vad som funkar och inte funkar. Som kommentar varför han alltid återkommer till Wx3 nämner Sören…

Märsta läkarhus fick tryggare och enklare kommunikation med Vårdx3
Märsta läkarhus är en vårdcentral som har hand om patienter i alla åldrar. Det finns möjlighet att få hjälp med läkare, distriktssjuksköterska, psykoterapeut och BVC. Milad Abdallah är verksamhetschef och…

Helhetslösningen gör arbetet smidigare på Huvudsta vårdcentral
Huvudsta vårdcentral i Solna använder sig av Wx3:s kommunikationslösning. På Huvudsta vårdcentral är omtanke, kvalitet och tillgänglighet ledorden. Det är viktigt för att varje patient känner sig sedd, hörd och…

Läkarhuset i Enköping skrotade sin lösning: “Önskar vi bytt leverantör tidigare”
Nya lokaler – och ny kontaktcenterlösning. I samband med sin flytt valde Läkarhuset i Enköping att bryta sig ur sitt »dåliga« förhållande. – Vi var väldigt missnöjda med den gamla…
Boka en kostnadsfri rådgivning
Vi gör personliga möten tillsammans med våra återförsäljare och partners för att ta fram varje kunds specifika behov. Skriv in dina uppgifter, så kontaktar vi dig och bokar in ett möte för kostnadsfri rådgivning.