Aktuellt

Under aktuellt samlar vi det senaste från WX3 i form av nyheter, pressmeddelanden, kundcase och våra referenser.

anpassa vård
Best practice 2023-09-29
5 tips för hur du förbättrar din kundtjänst 

För att upprätthålla en god relation med kunder och ha koll på hur ni som företag uppfattas är det viktigt att alltid vara tillgänglig för kunders önskemål och eventuella klagomål….

Intervju, Kundcase 2023-09-08
Husläkarna i Falkenberg väljer Wx3

Husläkarna i Falkenberg är en privat vårdcentral i region Halland. Vårdcentralen startade 2017 och för 1 år sedan blev vårdcentralen uppköpt av Doktor.se. Idag har de 9600 listade patienter och…

Intervju, Kundcase, Referenser 2023-08-31
En kommunikationslösning perfekt för hotell 

“När jag kom till Best Western Hotel i Danderyd och fick höra att de använde sig av Wx3:s telefonilösning, blev jag lättad och mycket glad. Det är en telefonilösning jag…

telefon, dectoch headset
Best practice 2023-07-03
Riktlinjer vid hotfulla samtal 

Som sjuksköterska är det viktigt att kunna hantera hotsamtal på ett professionellt och effektivt sätt. I rollen som sjuksköterska kan man ibland möta patienter och deras anhöriga som är oroade,…

Boka tid
Best practice 2023-06-16
Rådgivningssamtalet – en steg-för-steg guide

När du som vårdgivare bedömer tillstånd hos inringande patienter kan det vara bra att använda sig av diverse steg för att få med vad den som söker vård behöver. Så…

Kontakta oss

  • Genom att skicka formuläret godkänner du vår personuppgiftspolicy
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.