Aktuellt
Under aktuellt samlar vi det senaste från WX3 i form av nyheter, pressmeddelanden, kundcase och våra referenser.

Wx3:s användarvänlighet hjälpte psykologmottagningen
Fredrik Sandin är psykolog sedan 2009 och grundare av psykologmottagningen PsykologA. Han startade PsykologA 2011 och under åren som privatpraktiserande psykolog har han arbetat för att få mottagningen att växa…

Wx3 skräddarsyr kommunikationslösningen till psykologen
När Jonas grundade sin verksamhet var han på jakt efter ett vettigt kommunikationssystem. Han hade vid tiden en standardiserad lösning från ett av de större telefoniföretagen men sökte efter smartare…

Barnläkargruppen Sparta utvecklar det digitala med Wx3
Vi har träffat Hampus Kiotseridis som är utvecklingschef på Barnläkargruppen Sparta. Kring 2017 fick Hampus kontakt med Wx3 och han blev nyfiken på hur Barnläkargruppen Sparta kunde utveckla det digitala…

Hur det är att vara partner med Wx3
Med all erfarenhet kommer en bra bild av hur ett partnerskap bör se ut, vad som funkar och inte funkar. Som kommentar varför han alltid återkommer till Wx3 nämner Sören…

Märsta läkarhus fick tryggare och enklare kommunikation med Vårdx3
Märsta läkarhus är en vårdcentral som har hand om patienter i alla åldrar. Det finns möjlighet att få hjälp med läkare, distriktssjuksköterska, psykoterapeut och BVC. Milad Abdallah är verksamhetschef och…

Helhetslösningen gör arbetet smidigare på Huvudsta vårdcentral
Huvudsta vårdcentral i Solna använder sig av Wx3:s kommunikationslösning. På Huvudsta vårdcentral är omtanke, kvalitet och tillgänglighet ledorden. Det är viktigt för att varje patient känner sig sedd, hörd och…

Läkarhuset i Enköping skrotade sin lösning: “Önskar vi bytt leverantör tidigare”
Nya lokaler – och ny kontaktcenterlösning. I samband med sin flytt valde Läkarhuset i Enköping att bryta sig ur sitt »dåliga« förhållande. – Vi var väldigt missnöjda med den gamla…

Så genomför du ett videosamtal på ett smidigt sätt
Digitala vårdmöten har under en längre tid blivit mer populära och ett sätt att effektivisera arbetet med sjukvården för både patienter och personal. Den vård online som bedrivs av vårdcentraler…

Nöjda medlemmar och användbarhet i fokus hos Unionen
Fackförbundet Unionen har med sina omkring 1000 anställda och 700 000 medlemmar behov av en telefonitjänst som upplevs användarvänlig, är flexibel och på ett smart sätt kan integreras med Unionens…

Kommunikationsplattformen som bygger en hållbar digifysisk vård
På Attundahälsan fanns redan innan pandemin möjligheten att arbeta och möta patienter digitalt. Genom att redan ha påbörjat arbetet med kommunikationsplattformen VårdX3, en helhetslösning för digitala vårdmöten, kunde det ökade…
Boka en kostnadsfri rådgivning
Vi gör personliga möten tillsammans med våra återförsäljare och partners för att ta fram varje kunds specifika behov. Skriv in dina uppgifter, så kontaktar vi dig och bokar in ett möte för kostnadsfri rådgivning.