Företagstelefoni
En komplett och användarvänlig telefonväxel som är oberoende av mobiloperatör. Med snabb och kunnig support.
Kundservicesystem
Samla kommunikationen med dina kunder i ett användarvänligt system, oavsett det gäller telefoni, e-post eller andra kanaler. (Lanseras inom kort)
Tjänster för vårdgivare
Vi erbjuder telefoni, callback och digitala vårdtjänster från ett och samma system.
Företagstelefoni & Kundservicesystem oavsett bransch
Behöver du en växellösning som är anpassad för just din verksamhet? Eller ett kundservicesystem där du kan kommunicera med dina kunder via såväl växel som e-post? Vi är specialister på telefoni och kommunikation. Kontakta oss för en lösning som täcker ditt behov
Prisvärda lösningar
När du köper en lösning från wx3 vill vi att du ska vara säker på att den alltid är prisvärd. Vi tror på öppenhet, ärlighet och långsiktighet gentemot våra kunder.
Personlig support
Hos oss får du alltid personlig hjälp med installation och support. Vi följer även upp för att se att allt fungerar som det ska.
Kunniga & innovativa
Vi har kunnig personal med lång erfarenhet inom telefoni. Tack vare att vi bygger vår egen plattform kommer vi alltid vara innovativa för att hitta nya tekniska lösningar.

Partnerskap med WX3
Vi utvecklar tjänster efter behov
- Vi erbjuder alltid säljstöd med både kommersiell och teknisk kompetens.
- Genom att utveckla våra egna tjänster kan vi anpassa dessa efter era kunders behov.
- Tack vare vår administrationsvy och automatiserade licensmodell kan ni på egen hand hantera era kunder så som ni önskar
Kontakta oss
Best practice från Wx3

Wx3 lanserar kundservicetjänst
Wx3 lanserar kundservicetjänst som skapar nya möjligheter för företag att förbättra sin kundservice

Wx3 moderniserar tandläkarkliniken
Danakliniken är en specialisttandvård som är belägen i Mörby Centrum. Kliniken är nya kunder till Wx3 sedan maj i år och vi har varit på besök. Där träffade vi Erica…

Husläkarna i Falkenberg väljer Wx3
Husläkarna i Falkenberg är en privat vårdcentral i region Halland. Vårdcentralen startade 2017 och för 1 år sedan blev vårdcentralen uppköpt av Doktor.se. Idag har de 9600 listade patienter och…

En kommunikationslösning perfekt för hotell
“När jag kom till Best Western Hotel i Danderyd och fick höra att de använde sig av Wx3:s telefonilösning, blev jag lättad och mycket glad. Det är en telefonilösning jag…

Varför Wx3 sticker ut med sin lösning, enligt regionchefen Katrin Wannelöf
Vi har träffat Katrin Wannelöf som är regionchef för Alva barnklinik, en verksamhet som använder sig av Wx3:s kommunikationslösning. Katrin har jobbat på Alva barnklinik sedan 2018 och under större…
Wx3:s användarvänlighet hjälpte psykologmottagningen
Fredrik Sandin är psykolog sedan 2009 och grundare av psykologmottagningen PsykologA. Han startade PsykologA 2011 och under åren som privatpraktiserande psykolog har han arbetat för att få mottagningen att växa…
Wx3 skräddarsyr kommunikationslösningen till psykologen
När Jonas grundade sin verksamhet var han på jakt efter ett vettigt kommunikationssystem. Han hade vid tiden en standardiserad lösning från ett av de större telefoniföretagen men sökte efter smartare…
Barnläkargruppen Sparta utvecklar det digitala med Wx3
Vi har träffat Hampus Kiotseridis som är utvecklingschef på Barnläkargruppen Sparta. Kring 2017 fick Hampus kontakt med Wx3 och han blev nyfiken på hur Barnläkargruppen Sparta kunde utveckla det digitala…
Märsta läkarhus fick tryggare och enklare kommunikation med Vårdx3
Märsta läkarhus är en vårdcentral som har hand om patienter i alla åldrar. Det finns möjlighet att få hjälp med läkare, distriktssjuksköterska, psykoterapeut och BVC. Milad Abdallah är verksamhetschef och…
Helhetslösningen gör arbetet smidigare på Huvudsta vårdcentral
Huvudsta vårdcentral i Solna använder sig av Wx3:s kommunikationslösning. På Huvudsta vårdcentral är omtanke, kvalitet och tillgänglighet ledorden. Det är viktigt för att varje patient känner sig sedd, hörd och…