Företagstelefoni

En komplett och användarvänlig telefonväxel som är oberoende av mobiloperatör. Med snabb och kunnig support.

Företagstelefoni

Vård Online

Med vår lösning tar du steget in i framtiden med vård online som digital vårdgivare.

Vård online – VårdX3

Oberoende av mobiloperatör

Som en av få lösningar på marknaden har du möjlighet att integrera abonnemang från Telia, Tele2 och Telenor i vår telefonväxel.

Oberoende av mobiloperatör

Företagstelefoni oavsett bransch

Behöver du en växellösning som är anpassad för just din verksamhet? Vi är specialister på telefoni och kommunikation. Kontakta oss för en lösning som täcker ditt behov

Prisvärda lösningar

När du köper en lösning från wx3 vill vi att du ska vara säker på att den alltid är prisvärd. Vi tror på öppenhet, ärlighet och långsiktighet gentemot våra kunder.

Personlig support

Hos oss får du alltid personlig hjälp med installation och support. Vi följer även upp för att se att allt fungerar som det ska.

Kunniga & innovativa

Vi har kunnig personal med lång erfarenhet inom telefoni. Tack vare att vi bygger vår egen plattform kommer vi alltid vara innovativa för att hitta nya tekniska lösningar.

Om WX3

callbak

Partnerskap med WX3

Vi utvecklar tjänster efter behov

  • Vi erbjuder alltid säljstöd med både kommersiell och teknisk kompetens.
  • Genom att utveckla våra egna tjänster kan vi anpassa dessa efter era kunders behov.
  • Tack vare vår administrationsvy och automatiserade licensmodell kan ni på egen hand hantera era kunder så som ni önskar

Läs mer om partnerskap

Aktuellt från WX3

Intervju, Kundcase 2023-12-01
Wx3 moderniserar tandläkarkliniken

Danakliniken är en specialisttandvård som är belägen i Mörby Centrum. Kliniken är nya kunder till Wx3 sedan maj i år och vi har varit på besök. Där träffade vi Erica…

Intervju, Kundcase 2023-09-08
Husläkarna i Falkenberg väljer Wx3

Husläkarna i Falkenberg är en privat vårdcentral i region Halland. Vårdcentralen startade 2017 och för 1 år sedan blev vårdcentralen uppköpt av Doktor.se. Idag har de 9600 listade patienter och…

Intervju, Kundcase, Referenser 2023-08-31
En kommunikationslösning perfekt för hotell 

“När jag kom till Best Western Hotel i Danderyd och fick höra att de använde sig av Wx3:s telefonilösning, blev jag lättad och mycket glad. Det är en telefonilösning jag…

Kundcase, Referenser 2023-03-22
Wx3:s användarvänlighet hjälpte psykologmottagningen

Fredrik Sandin är psykolog sedan 2009 och grundare av psykologmottagningen PsykologA. Han startade PsykologA 2011 och under åren som privatpraktiserande psykolog har han arbetat för att få mottagningen att växa…

Kundcase, Referenser 2023-03-09
Wx3 skräddarsyr kommunikationslösningen till psykologen

När Jonas grundade sin verksamhet var han på jakt efter ett vettigt kommunikationssystem. Han hade vid tiden en standardiserad lösning från ett av de större telefoniföretagen men sökte efter smartare…

Kundcase, Referenser 2023-02-16
Barnläkargruppen Sparta utvecklar det digitala med Wx3

Vi har träffat Hampus Kiotseridis som är utvecklingschef på Barnläkargruppen Sparta. Kring 2017 fick Hampus kontakt med Wx3 och han blev nyfiken på hur Barnläkargruppen Sparta kunde utveckla det digitala…

Mer aktuellt

Boka en kostnadsfri rådgivning

Vi gör personliga möten tillsammans med våra återförsäljare och partners för att ta fram varje kunds specifika behov. Skriv in dina uppgifter, så kontaktar vi dig och bokar in ett möte för kostnadsfri rådgivning.

  • Genom att skicka formuläret godkänner du vår personuppgiftspolicy
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Best practice från Wx3

Intervju, Kundcase 2023-12-01
Wx3 moderniserar tandläkarkliniken

Danakliniken är en specialisttandvård som är belägen i Mörby Centrum. Kliniken är nya kunder till Wx3 sedan maj i år och vi har varit på besök. Där träffade vi Erica…

Intervju, Kundcase 2023-09-08
Husläkarna i Falkenberg väljer Wx3

Husläkarna i Falkenberg är en privat vårdcentral i region Halland. Vårdcentralen startade 2017 och för 1 år sedan blev vårdcentralen uppköpt av Doktor.se. Idag har de 9600 listade patienter och…

Intervju, Kundcase, Referenser 2023-08-31
En kommunikationslösning perfekt för hotell 

“När jag kom till Best Western Hotel i Danderyd och fick höra att de använde sig av Wx3:s telefonilösning, blev jag lättad och mycket glad. Det är en telefonilösning jag…

Kundcase, Referenser 2023-03-22
Wx3:s användarvänlighet hjälpte psykologmottagningen

Fredrik Sandin är psykolog sedan 2009 och grundare av psykologmottagningen PsykologA. Han startade PsykologA 2011 och under åren som privatpraktiserande psykolog har han arbetat för att få mottagningen att växa…

Kundcase, Referenser 2023-03-09
Wx3 skräddarsyr kommunikationslösningen till psykologen

När Jonas grundade sin verksamhet var han på jakt efter ett vettigt kommunikationssystem. Han hade vid tiden en standardiserad lösning från ett av de större telefoniföretagen men sökte efter smartare…

Kundcase, Referenser 2023-02-16
Barnläkargruppen Sparta utvecklar det digitala med Wx3

Vi har träffat Hampus Kiotseridis som är utvecklingschef på Barnläkargruppen Sparta. Kring 2017 fick Hampus kontakt med Wx3 och han blev nyfiken på hur Barnläkargruppen Sparta kunde utveckla det digitala…