
Förenkla vardagen i kommunikationen med dina kunder och samarbetspartners
Vardagen för de flesta företag, små som stora, innebär ett stort antal kontakter med kunder, partners och leverantörer.
Varje dag samverkar medarbetare för att hantera informationsfrågor, ekonomifrågor, orderfrågor, supportfrågor som kommer in till ett företag per telefon, e-post eller i andra kanaler. Det blir snabbt en utmaning att ha koll på obesvarade mail, ta emot samtal, återkoppla på samtal eller e-post.
Därför erbjuder vi nu en tjänst där ni kan samarbeta kring inkommande e-post till viktiga funktioner och hantera er telefonväxel i samma system. Enklare, smidigare och billigare.

Ärendehantering
Med vår ärendehantering gör vi det lätt att hålla koll och samarbeta kring de ärenden ni får in från kunder och partners. Genom att kunna fördela ärenden mellan varandra, sätta ärendetaggar och skriva interna noteringar på ärenden gör vi det enkel för dig och dina medarbetare att prioritera och sätta sig in i ärenden.

Överblick och effektivitet – skräddarsy efter ert behov
Ni kan välja att bygga personliga vyer och gemensamma vyer för olika typer av ärenden. På så sätt kan ni välja vilken information ni vill se beroende på vad det är för ärende. Ni kan anpassa vilken information som skall finnas på en viss typ av ärende. Det gör att ni ser exakt rätt information och aldrig missar ett ärende. Istället kan ni fokusera på att kommunicera med era kunder.

Statistik & Analys
Med vår kraftfulla statistikfunktion kan ni få värdefulla insikter i vad dina olika ärenden handlar om och vart ni lägger mest tid. Det gör att ni kan effektivisera och bli bättre var dag.

Channel switch – byt sätt att kommunicera på ett sömlöst sätt
Oavsett om ett ärende eller samtal kommer in via telefon, epost eller annan kanal kan du svara på det sätt som passar bäst utan att byta system. Välj om du ska ringa, svara med ett e-post eller skicka ett SMS. Det gör du enkelt i samma vy. Vad och hur du svarat sparas i historiken.

Telefonväxel
I vår plattform finns en kraftfull telefonväxel. Det innebär att du alltid kommer kunna ringa och ta emot samtal direkt i ditt ärendehanteringssystem. Telefonväxel kan hanteras med såväl mobil, på dator eller med fasta telefoner.

Callback – öka er tilllgänglighet
Callback är ett vanligt sätt att öka tillgänglighet gentemot kunder och partners. När ni inte har möjlighet att svara kan ni istället låta den inringande be om att bli uppringd. Dessa ärenden kan ni sedan gemensamt hantera inom ert företag. Precis som med övrig ärendehantering kan ni välja om ni ringer tillbaka eller svarar i annan kanal. Ni kan enkelt se vem som hanterar ärendet och vad som skett på det tidigare.

SMS – effektivt sätt att nå ut på
SMS är numera ett av de mest effektiva sätten att faktiskt nå en person. Många gånger kan det vara svårt att få tag i en person på telefon, eller ens få svar per mail. SMS är ett sätt att kommunicera på som ofta fungerar när inget annat gör det. Vi har smarta SMS-funktioner där du kan sätta ert företag som avsändare och mallar där ni kan bygga upp professionella budskap för er att skicka.