Bli partner med WX3

Vi har lång erfarenhet av framgångsrika partnersamarbeten. Vår ambition är att skapa förutsättningar för starka och oberoende partners.

Hos oss har ni möjlighet att sticka ut på marknaden.

Frågor om våra telefonilösningar?

  • Genom att skicka formuläret godkänner du vår personuppgiftspolicy
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Varför bli partner med Wx3?

Som partner till Wx3 får ni tillgång till en välrenommerad plattform som används av tusentals företag. Hos oss har ni möjlighet att välja vilken nivå av partner som passar dig.

Vi har ett kraftfullt administrationsgränssnitt där ditt företag kan hantera alla era kunder och växlar helt oberoende av oss. Tack vare vårt automatiserade licensförfarande får ni månadsvis en avräkning på dina anknytningar och växlar.

Oberoende av mobiloperatör

Integrera mobilabonnemang från Telia, Tele2 och Telenor. Är ni återförsäljare till dessa mobiloperatörer kan ni själva hantera försäljning och integrera Full MEX – abonnemang i telefoniplattformen.

Konkurrenskraftigt pris

Tack vare att vi själva äger plattformen kan vi erbjuda konkurrenskraftiga priser utan mellanhänder.

Egenutvecklad plattform

Wx3 utvecklar och driftar sin egen plattform vilket innebär att vi kan utveckla unika lösningar för marknaden. Som partner till Wx3 har du möjlighet att påverka hur framtidens telefonilösningar för dina kunder kommer att se ut.

Användarvänlig och kraftfull plattform

Vår telefonilösning används av tusentals företag. Vi har arbetat länge för att få den så driftstabil och användarvänlig som möjlig. Vi har också en bred palett av tjänster som möjliggör god service och intern effektivitet för våra kunder.

vård online - VårdX3

Partnerskap som passar ditt företag

Hos oss har du möjlighet att välja ett partnerskap som passar ditt företag. Från enbart försäljning av Wx3s produkter till en fullskalig partner där du säljer telefoniprodukter i eget namn med egen support.

Nyhet 2024-02-07
Wx3 lanserar uppdatering av statistikfunktionen!

Vi på Wx3 presenterar nu en uppdaterad version av vår statistikfunktion, så att ni kan analysera och förbättra ert verksamhets arbetsflöde. Med statistikfunktionen får användare värdefull information för att överblicka…

Best practice, Nyhet 2024-01-16
Wx3 bjuder in till webinar 28 februari 2024

Wx3 Telecom presenterar nu tillsammans med Sjuksyrra AB ett kostnadsfritt webinar om samtalsmetodik och hur man hanterar svåra och hotfulla samtal över telefon. En fördjupning av kursen har hållits på…

Nyhet 2023-12-18
Vad är PBX?

PBX är en förkortning för Private Branch Exchange vilket i sin tur är en telefonväxel som används för att hantera interna och externa samtal inom en organisation och företag. PBX…

Intervju, Kundcase 2023-12-01
Wx3 moderniserar tandläkarkliniken

Danakliniken är en specialisttandvård som är belägen i Mörby Centrum. Kliniken är nya kunder till Wx3 sedan maj i år och vi har varit på besök. Där träffade vi Erica…

Best practice, Nyhet 2023-11-17
3 stora problemområden hos en bristande kundtjänst 

I år har Konsumentverket gjort en undersökning av kundtjänster och funnit att det finns en del problem när konsumenter väljer att kontakta företag. Under de senaste 3 åren har myndigheten…

2023-10-13
Vad innebär UCaaS? 

UCaas är en förkortning för Unified Communication as a Service. Det innebär att man har samlat olika kommunikationsvägar i ett och samma system. I takt med att vårt samhälle blir…

Nyhet 2023-10-06
Hur fungerar en molnväxel?

För många är det självklart vad en molnväxel är, men inte för alla. Därför tänkte vi i den här texten räta ut alla frågetecken kring vad molnbaserad telefoni är och…

Best practice 2023-09-29
5 tips för hur du förbättrar din kundtjänst 

För att upprätthålla en god relation med kunder och ha koll på hur ni som företag uppfattas är det viktigt att alltid vara tillgänglig för kunders önskemål och eventuella klagomål….