Företagstelefoni
En komplett och användarvänlig telefonväxel som är oberoende av mobiloperatör. Med snabb och kunnig support.
Tjänster för vårdgivare
Vi erbjuder telefoni, callback och digitala vårdtjänster från ett och samma system
Oberoende av mobiloperatör
Som en av få lösningar på marknaden har du möjlighet att integrera abonnemang från Telia, Tele2 och Telenor i vår telefonväxel.
Företagstelefoni oavsett bransch
Behöver du en växellösning som är anpassad för just din verksamhet? Vi är specialister på telefoni och kommunikation. Kontakta oss för en lösning som täcker ditt behov
Prisvärda lösningar
När du köper en lösning från wx3 vill vi att du ska vara säker på att den alltid är prisvärd. Vi tror på öppenhet, ärlighet och långsiktighet gentemot våra kunder.
Personlig support
Hos oss får du alltid personlig hjälp med installation och support. Vi följer även upp för att se att allt fungerar som det ska.
Kunniga & innovativa
Vi har kunnig personal med lång erfarenhet inom telefoni. Tack vare att vi bygger vår egen plattform kommer vi alltid vara innovativa för att hitta nya tekniska lösningar.
Partnerskap med WX3
Vi utvecklar tjänster efter behov
- Vi erbjuder alltid säljstöd med både kommersiell och teknisk kompetens.
- Genom att utveckla våra egna tjänster kan vi anpassa dessa efter era kunders behov.
- Tack vare vår administrationsvy och automatiserade licensmodell kan ni på egen hand hantera era kunder så som ni önskar
Kontakta oss
Best practice från Wx3
Wx3 moderniserar tandläkarkliniken
Danakliniken är en specialisttandvård som är belägen i Mörby Centrum. Kliniken är nya kunder till Wx3 sedan maj i år och vi har varit på besök. Där träffade vi Erica…
Husläkarna i Falkenberg väljer Wx3
Husläkarna i Falkenberg är en privat vårdcentral i region Halland. Vårdcentralen startade 2017 och för 1 år sedan blev vårdcentralen uppköpt av Doktor.se. Idag har de 9600 listade patienter och…
En kommunikationslösning perfekt för hotell
“När jag kom till Best Western Hotel i Danderyd och fick höra att de använde sig av Wx3:s telefonilösning, blev jag lättad och mycket glad. Det är en telefonilösning jag…
Viktiga kompetenser vid telefonrådgivning – en intervju med Marianne Spante
Marianne Spante har varit sjuksköterska sedan 1979 och är sean 1993 utbildad distriktssköterska. Hon har under sitt arbetsliv arbetat på många olika sorters vårdcentraler och har även vidareutbildat sig till…