Ingår alltid

Följande ingår alltid i din telefonväxel

Frågor om våra telefonilösningar?

  • Genom att skicka formuläret godkänner du vår personuppgiftspolicy
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

 

  • Redigerbart växelmeddelande. Du kan naturligtvis spela in ett unikt växelmeddelande.
  • Möjlighet att kalenderstyra växelns öppettider. Överblicka och administrera tidsstyrning på telefonväxeln. Telefonväxeln kan här konfigureras för att återkommande öppnas och stängas specifika klockslag vissa veckodagar eller för att öppna och stänga vissa klockslag och datum.
  • Vem ringer? – I samband med inkommande samtal kommer en display visas med information om vem som ringer samt i vilken svarsgrupp.
  • Visa rätt telefonnummer när du ringer. Du kan själv bestämma om dess direktnummer skall användas för utgående samtal, eller om telefonväxelns nummer ska användas. Det är enkelt att växla mellan att visa sitt eller telefonväxelns nummer med en enkel knapptryckning på sin telefon.
  • Personlig röstbrevlåda. Inspelande meddelande skickas med datum/tid och ev. inringande nummer ut till din personliga e-postadress.
  • Personlig profilbild
  • Företagsgemensam samtalshistorik – detaljerad samtalshistorik där ni kan se exakt hur ett samtal dirigerats mellan anknytningar och svarsgrupper i växeln.
  • Hänvisningar – möjlighet att sätta din status till ”på möte”, ”ledig”, m.fl. Du kan även styra hur växeln skall agera beroende på din status.
  • Prioriterade nummer – välj vilka nummer som alltid skall komma fram till dig, oavsett hänvisningsstatus. Till exempel förskolan…
  • Blacklist – ”blacklista” nummer som inte kan ringa in till er växel
  • Svarsgrupp (kö) – En svarsgrupp ingår alltid i din växel med valfri musik & köstatusinformation. Kunden kan även när som helst välja att lämna kön och spela in ett meddelande som skickas ut till en förbestämd e-post. Även möjlight att specificera hur länge inringande får vänta.
  • Profiler – Du kan sätta upp egna profiler. Dessa fungerar som mallar för hur växeln skall agera baserat på veckodag, tidpunkt på dagen samt din hänvisningsstatus
  • Telefonbok med alla dina kollegor i växeln – samt att du ser deras statusar
  • Möjlighet att vidarekoppla samtal. Koppla ett pågående samtal till valfritt nummer, internt eller externt. Med möjlighet for tredje person att direkt hämta hem samtalet. Väntande kund lyssnar under tiden till pausmusik
  • Chat – skicka internmeddelande till dina kollegor
  • Välj enhet -växeln kan användas i din mobiltelefon, på en dator eller med en fysisk telefon
  • Styr var det skall ringa – du kan styra när det skall ringa på mobilen respektive datorn.
  • Ring över WIFI – för att minska samtalskostnader, eller vid dålig mobiltäckning