Företagstelefoni

En komplett och användarvänlig telefonväxel som är oberoende av mobiloperatör. Med snabb och kunnig support.

Företagstelefoni

Vård Online

Med vår lösning tar du steget in i framtiden med vård online som digital vårdgivare.

Vård online – VårdX3

Oberoende av mobiloperatör

Som en av få lösningar på marknaden har du möjlighet att integrera abonnemang från Telia, Tele2 och Telenor i vår telefonväxel.

Oberoende av mobiloperatör

Företagstelefoni oavsett bransch

Behöver du en växellösning som är anpassad för just din verksamhet? Vi är specialister på telefoni och kommunikation. Kontakta oss för en lösning som täcker ditt behov

Prisvärda lösningar

När du köper en lösning från wx3 vill vi att du ska vara säker på att den alltid är prisvärd. Vi tror på öppenhet, ärlighet och långsiktighet gentemot våra kunder.

Personlig support

Hos oss får du alltid personlig hjälp med installation och support. Vi följer även upp för att se att allt fungerar som det ska.

Kunniga & innovativa

Vi har kunnig personal med lång erfarenhet inom telefoni. Tack vare att vi bygger vår egen plattform kommer vi alltid vara innovativa för att hitta nya tekniska lösningar.

Om WX3

callbak

Partnerskap med WX3

Vi utvecklar tjänster efter behov

  • Vi erbjuder alltid säljstöd med både kommersiell och teknisk kompetens.
  • Genom att utveckla våra egna tjänster kan vi anpassa dessa efter era kunders behov.
  • Tack vare vår administrationsvy och automatiserade licensmodell kan ni på egen hand hantera era kunder så som ni önskar

Läs mer om partnerskap

Aktuellt från WX3

Nyhet 2022-12-13
Hur det är att vara partner med Wx3

Med all erfarenhet kommer en bra bild av hur ett partnerskap bör se ut, vad som funkar och inte funkar. Som kommentar varför han alltid återkommer till Wx3 nämner Sören…

Nyhet 2021-07-01
Så genomför du ett videosamtal på ett smidigt sätt

Digitala vårdmöten har under en längre tid blivit mer populära och ett sätt att effektivisera arbetet med sjukvården för både patienter och personal. Den vård online som bedrivs av vårdcentraler…

Kundcase, Nyhet, Referenser 2021-02-23
Nöjda medlemmar och användbarhet i fokus hos Unionen

Fackförbundet Unionen har med sina omkring 1000 anställda och 700 000 medlemmar behov av en telefonitjänst som upplevs användarvänlig, är flexibel och på ett smart sätt kan integreras med Unionens…

Nyhet 2020-05-12
Vi släpper ny funktionalitet!

I dagarna släpper vi ny funktionalitet som kommer att förenkla administrationen av växeln för dig. Vi har också arbetat hårt med att göra det enklare att arbeta med kalendern i…

Mer aktuellt

Boka en kostnadsfri rådgivning

Vi gör personliga möten tillsammans med våra återförsäljare och partners för att ta fram varje kunds specifika behov. Skriv in dina uppgifter, så kontaktar vi dig och bokar in ett möte för kostnadsfri rådgivning.

  • Genom att skicka formuläret godkänner du vår personuppgiftspolicy
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Best practice från Wx3

Nyhet 2022-12-13
Hur det är att vara partner med Wx3

Med all erfarenhet kommer en bra bild av hur ett partnerskap bör se ut, vad som funkar och inte funkar. Som kommentar varför han alltid återkommer till Wx3 nämner Sören…

Nyhet 2021-07-01
Så genomför du ett videosamtal på ett smidigt sätt

Digitala vårdmöten har under en längre tid blivit mer populära och ett sätt att effektivisera arbetet med sjukvården för både patienter och personal. Den vård online som bedrivs av vårdcentraler…

Kundcase, Nyhet, Referenser 2021-02-23
Nöjda medlemmar och användbarhet i fokus hos Unionen

Fackförbundet Unionen har med sina omkring 1000 anställda och 700 000 medlemmar behov av en telefonitjänst som upplevs användarvänlig, är flexibel och på ett smart sätt kan integreras med Unionens…

Nyhet 2020-05-12
Vi släpper ny funktionalitet!

I dagarna släpper vi ny funktionalitet som kommer att förenkla administrationen av växeln för dig. Vi har också arbetat hårt med att göra det enklare att arbeta med kalendern i…