Företagstelefoni
En komplett och användarvänlig telefonväxel som är oberoende av mobiloperatör. Med snabb och kunnig support.
Tjänster för vårdgivare
Vi erbjuder telefoni, callback och digitala vårdtjänster från ett och samma system
Oberoende av mobiloperatör
Som en av få lösningar på marknaden har du möjlighet att integrera abonnemang från Telia, Tele2 och Telenor i vår telefonväxel.
Företagstelefoni oavsett bransch
Behöver du en växellösning som är anpassad för just din verksamhet? Vi är specialister på telefoni och kommunikation. Kontakta oss för en lösning som täcker ditt behov
Prisvärda lösningar
När du köper en lösning från wx3 vill vi att du ska vara säker på att den alltid är prisvärd. Vi tror på öppenhet, ärlighet och långsiktighet gentemot våra kunder.
Personlig support
Hos oss får du alltid personlig hjälp med installation och support. Vi följer även upp för att se att allt fungerar som det ska.
Kunniga & innovativa
Vi har kunnig personal med lång erfarenhet inom telefoni. Tack vare att vi bygger vår egen plattform kommer vi alltid vara innovativa för att hitta nya tekniska lösningar.
Partnerskap med WX3
Vi utvecklar tjänster efter behov
- Vi erbjuder alltid säljstöd med både kommersiell och teknisk kompetens.
- Genom att utveckla våra egna tjänster kan vi anpassa dessa efter era kunders behov.
- Tack vare vår administrationsvy och automatiserade licensmodell kan ni på egen hand hantera era kunder så som ni önskar
Kontakta oss
Best practice från Wx3
Wx3 lanserar ny mobilväxel
Under hösten lanseras nu vår nya mobilväxel. Med ny ”look & feel” kommer den upplevas modern och enkel att använda.
Wx3 lanserar uppdatering av statistikfunktionen!
Vi på Wx3 presenterar nu en uppdaterad version av vår statistikfunktion, så att ni kan analysera och förbättra ert verksamhets arbetsflöde. Med statistikfunktionen får användare värdefull information för att överblicka…
Wx3 bjuder in till webinar 28 februari 2024
Wx3 Telecom presenterar nu tillsammans med Sjuksyrra AB ett kostnadsfritt webinar om samtalsmetodik och hur man hanterar svåra och hotfulla samtal över telefon. En fördjupning av kursen har hållits på…
Vad är PBX?
PBX är en förkortning för Private Branch Exchange vilket i sin tur är en telefonväxel som används för att hantera interna och externa samtal inom en organisation och företag. PBX…
3 stora problemområden hos en bristande kundtjänst
I år har Konsumentverket gjort en undersökning av kundtjänster och funnit att det finns en del problem när konsumenter väljer att kontakta företag. Under de senaste 3 åren har myndigheten…
Full MEX vs. Ful MEX, vad är det och vad bör man välja?
Inom telekom kan man ibland höra begrepp som MEX. För vissa är detta ett välkänt begrepp men för andra är det inte lika självklart. I den här texten tänkte vi…
Så har förväntan på kundservice förändrats
Hur ser man på kundservice och vad förväntar man sig som kund 2023? Det är en viktig fråga att ställa sig som företag. Tiderna förändras och ribban för vad som…
Hur fungerar en molnväxel?
För många är det självklart vad en molnväxel är, men inte för alla. Därför tänkte vi i den här texten räta ut alla frågetecken kring vad molnbaserad telefoni är och…
Hur det är att vara partner med Wx3
Med all erfarenhet kommer en bra bild av hur ett partnerskap bör se ut, vad som funkar och inte funkar. Som kommentar varför han alltid återkommer till Wx3 nämner Sören…
Läkarhuset i Enköping skrotade sin lösning: “Önskar vi bytt leverantör tidigare”
Nya lokaler – och ny kontaktcenterlösning. I samband med sin flytt valde Läkarhuset i Enköping att bryta sig ur sitt »dåliga« förhållande. – Vi var väldigt missnöjda med den gamla…