MBX Service Desk – allt i ett


Att behöva jonglera mellan ärendehantering, telefonväxel och e-post i olika system är onödigt krångligt och det är lätt att saker faller mellan stolarna.

Därför har vi samlat allt i ett enda system – MBX Service Desk – så att du kan fokusera på det som verkligen spelar roll.


Boka en demo

  • Genom att skicka formuläret godkänner du vår personuppgiftspolicy
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

För samarbetets skull

Oavsett om ni jobbar med ekonomi, kundservice eller försäljning vill vi skapa förutsättningar för hela ert företag att ta del av kundkontakten.

Genom att samla ärendehantering, e-post och telefonväxel i ett och samma system skapar vi en gemensam översikt där alla, oavsett avdelning, har tillgång till samma information.

MBX Service Desk underlättar samarbetet och säkerställer att ingenting faller mellan stolarna.

MBX Service Desk – demofilm

Vår medarbetare Anette dyker djupare in i systemets viktigaste funktioner och nyttor.

Lättare med MBX!

Gladare kollegor = gladare kunder. MBX Service Desk är skapad inhouse, tillsammans med våra kunder och våra kollegor på kundsupport. Utifrån deras feedback har vi skapat ett system med målet att:

  • Spara tid
  • Öka effektiviteten
  • Förbättra samarbetet
  • Minska stress och krångel

Vi förenklar det administrativa så att du kan lägga din energi på kunden.

Vad ingår?

Ta en till kaffe. Med MBX Service Desk sparar du tid!

Ärendehantering

Vi samlar all kundkontakt i ett och samma ärende, vare sig det gäller e-post, telefonsamtal eller SMS-utskick. Du kan även skriva interna kommentarer som bara du och dina kollegor kan se.

Telefonväxel

Telefonväxeln är integrerad i systemet och samtal kan med ett knapptryck kopplas till ett nytt eller befintligt ärende. Du kan även spela in samtal och spara ner dem som ljudfiler ifall du skulle behöva gå tillbaka och lyssna.

Skräddarsytt & anpassat

Alla menyer och vyer går att skräddarsy utifrån ditt företags prioriteringar och behov. Med hjälp av smarta filter, etiketter och automatisk sortering är det busenkelt att hitta rätt information om rätt ärende.

Förenklad mejlhantering

Tiden av att växla mellan inkorgar och ärendesystem och manuellt mata in all information är över! I MBX skapar e-postmeddelanden automatiskt nya ärenden och du kan svara kunden direkt i ärendet.

Överblick & samarbete

Genom att ge alla medarbetare tillgång till samma information kan ni förbättra och effektivisera samarbetet, vilket i sin tur leder till bättre kundservice.

Insikter & smart statistik

Du kan ta fram konkret och skräddarsydd statistik genom att bland annat skapa och använda etiketter. Med hjälp av statistiken kan du få insikter och dra lärdomar som förbättrar din verksamhet.

Övriga funktioner

Mejlhantering

Svarsmallar

Personliga signaturer

Transkribering med AI

Etiketter

Organisationsvy

Anpassningsbara vyer & formulär

Ärenden av samtal

Statistik & rapporter

Kundportal med chatt, video & formulär

Microsoft AD – integration

SMS & SMS-mallar

Mobilabonnemang

Valfri telefon – mobil / fast / dator

IVR / Talsvar

Svarsgrupper & köer

Callback

Samtalsinspelning

Medlyssning

Telefonkonferens

Microsoft Teams – integration

BankID – legitimering

Svarstjänster

Schemalagda telefontider