Effektivisera ärendehanteringen med MBX
Samla ärendehantering, e-post och telefonväxel i ett och samma ticketsystem. Med MBX Service Desk får du full överblick över alla kunddialoger och kan enkelt samarbeta mellan avdelningar. All kommunikation loggas automatiskt, så inget faller mellan stolarna.
MBX Service Desk fungerar som ett komplett ärendehanteringssystem för hela företaget
All kommunikation samlad i en och samma dialog
Kunddialog via telefon, e-post och SMS samlas i samma vy. Du följer allt i en tydlig tråd utan att växla mellan system eller inkorgar. Det ger bättre överblick och gör arbetet både snabbare och mer effektivt.
Transkribering och sammanfattning med AI
Med MBX kan både samtal och röstmeddelanden transkriberas och sammanfattas direkt i ärendet.
Det gör det enklare att dokumentera, dela vidare och snabbt ta till sig innehållet – utan att behöva lyssna igenom hela samtalet. Perfekt för verksamheter där varje minut räknas.
Samarbeta och fördela ärendet inom organisationen
Tilldela ärenden till kollegor eller till arbetsgrupper inom organisationen, som ekonomi, support eller fältpersonal. Alla ser vem som ansvarar, vad som är gjort och vad som återstår. Det minskar dubbelarbete och säkerställer att inget faller mellan stolarna.
MBX Service Desk – demofilm
Vår medarbetare Anette dyker djupare in i systemets viktigaste funktioner och nyttor.
Följ upp och förbättra verksamheten
Få tydlig insikt i hur arbetet fungerar och var tiden faktiskt läggs. Välj att mäta den data som är relevant för just er verksamhet. Med tydliga grafer och statistik blir det enkelt att se mönster och identifiera förbättringsområden.
Vilka ärenden tar längst tid? Vad får flest felanmälningar? Var uppstår hinder i flödet? Med statistiken i MBX kan du fatta bättre beslut, fördela resurser smartare och optimera arbetssättet över tid.
Lättare med MBX!
Gladare kollegor = gladare kunder. MBX Service Desk är skapad inhouse, tillsammans med våra kunder och våra kollegor på kundsupport. Utifrån deras feedback har vi skapat ett system med målet att:
- Spara tid
- Öka effektiviteten
- Förbättra samarbetet
- Minska stress och krångel
Vi förenklar det administrativa så att du kan lägga din energi på kunden.
Vad ingår i vårt ärendehanteringssystem?
Ta en till kaffe. Med MBX Service Desk sparar du tid!
Ärendehantering och ticketsystem för smidigare support
Vårt ärendehanteringssystem samlar all kundkontakt i ett och samma ärende, oavsett kanal. MBX fungerar samtidigt som ett ticketsystem där varje ärende blir spårbart och enkelt att följa upp.
Telefonväxel
Telefonväxeln är integrerad i systemet och samtal kan med ett knapptryck kopplas till ett nytt eller befintligt ärende. Du kan även spela in samtal och spara ner dem som ljudfiler ifall du skulle behöva gå tillbaka och lyssna.
Skräddarsytt & anpassat
Alla menyer och vyer går att skräddarsy utifrån ditt företags prioriteringar och behov. Med hjälp av smarta filter, etiketter och automatisk sortering är det busenkelt att hitta rätt information om rätt ärende.
Förenklad mejlhantering
Tiden av att växla mellan inkorgar och ärendesystem och manuellt mata in all information är över! I MBX skapar e-postmeddelanden automatiskt nya ärenden och du kan svara kunden direkt i ärendet.
Överblick & samarbete
Genom att ge alla medarbetare tillgång till samma information kan ni förbättra och effektivisera samarbetet, vilket i sin tur leder till bättre kundservice.
Statistik & analys – insikter för bättre ärendehantering
Du kan ta fram konkret och skräddarsydd statistik genom att bland annat skapa och använda etiketter. Med hjälp av statistiken kan du få insikter och dra lärdomar som förbättrar din verksamhet.
Övriga funktioner
Mejlhantering
Svarsmallar
Personliga signaturer
Transkribering med AI
Etiketter
Organisationsvy
Anpassningsbara vyer & formulär
Ärenden av samtal
Statistik & rapporter
Kundportal med chatt, video & formulär
Microsoft AD – integration
SMS & SMS-mallar
Mobilabonnemang
Valfri telefon – mobil / fast / dator
IVR / Talsvar
Svarsgrupper & köer
Callback
Samtalsinspelning
Medlyssning
Telefonkonferens
Microsoft Teams – integration
BankID – legitimering
Svarstjänster
Schemalagda telefontider
Boka en demo med Wx3
Upptäck hur MBX samlar samtal, mejl och ärenden i ett och samma system. Våra experter visar hur ni kan effektivisera kommunikationen och få full överblick över kundkontakten. Fyll i formuläret så kontaktar vi er för en personlig demo.