
För samarbetets skull
Oavsett om ni jobbar med ekonomi, kundservice eller försäljning vill vi skapa förutsättningar för hela ert företag att ta del av kundkontakten.
Genom att samla ärendehantering, e-post och telefonväxel i ett och samma system skapar vi en gemensam översikt där alla, oavsett avdelning, har tillgång till samma information.
MBX Service Desk underlättar samarbetet och säkerställer att ingenting faller mellan stolarna.
MBX Service Desk – demofilm
Vår medarbetare Anette dyker djupare in i systemets viktigaste funktioner och nyttor.

Lättare med MBX!
Gladare kollegor = gladare kunder. MBX Service Desk är skapad inhouse, tillsammans med våra kunder och våra kollegor på kundsupport. Utifrån deras feedback har vi skapat ett system med målet att:
- Spara tid
- Öka effektiviteten
- Förbättra samarbetet
- Minska stress och krångel
Vi förenklar det administrativa så att du kan lägga din energi på kunden.
Vad ingår?
Ta en till kaffe. Med MBX Service Desk sparar du tid!

Ärendehantering
Vi samlar all kundkontakt i ett och samma ärende, vare sig det gäller e-post, telefonsamtal eller SMS-utskick. Du kan även skriva interna kommentarer som bara du och dina kollegor kan se.

Telefonväxel
Telefonväxeln är integrerad i systemet och samtal kan med ett knapptryck kopplas till ett nytt eller befintligt ärende. Du kan även spela in samtal och spara ner dem som ljudfiler ifall du skulle behöva gå tillbaka och lyssna.

Skräddarsytt & anpassat
Alla menyer och vyer går att skräddarsy utifrån ditt företags prioriteringar och behov. Med hjälp av smarta filter, etiketter och automatisk sortering är det busenkelt att hitta rätt information om rätt ärende.

Förenklad mejlhantering
Tiden av att växla mellan inkorgar och ärendesystem och manuellt mata in all information är över! I MBX skapar e-postmeddelanden automatiskt nya ärenden och du kan svara kunden direkt i ärendet.

Överblick & samarbete
Genom att ge alla medarbetare tillgång till samma information kan ni förbättra och effektivisera samarbetet, vilket i sin tur leder till bättre kundservice.

Insikter & smart statistik
Du kan ta fram konkret och skräddarsydd statistik genom att bland annat skapa och använda etiketter. Med hjälp av statistiken kan du få insikter och dra lärdomar som förbättrar din verksamhet.
Övriga funktioner
Mejlhantering
Svarsmallar
Personliga signaturer
Transkribering med AI
Etiketter
Organisationsvy
Anpassningsbara vyer & formulär
Ärenden av samtal
Statistik & rapporter
Kundportal med chatt, video & formulär
Microsoft AD – integration
SMS & SMS-mallar
Mobilabonnemang
Valfri telefon – mobil / fast / dator
IVR / Talsvar
Svarsgrupper & köer
Callback
Samtalsinspelning
Medlyssning
Telefonkonferens
Microsoft Teams – integration
BankID – legitimering
Svarstjänster
Schemalagda telefontider