Aktuellt
Under aktuellt samlar vi det senaste från WX3 i form av nyheter, pressmeddelanden, kundcase och våra referenser.

Hur det är att vara partner med Wx3
Med all erfarenhet kommer en bra bild av hur ett partnerskap bör se ut, vad som funkar och inte funkar. Som kommentar varför han alltid återkommer till Wx3 nämner Sören…

Läkarhuset i Enköping skrotade sin lösning: “Önskar vi bytt leverantör tidigare”
Nya lokaler – och ny kontaktcenterlösning. I samband med sin flytt valde Läkarhuset i Enköping att bryta sig ur sitt »dåliga« förhållande. – Vi var väldigt missnöjda med den gamla…

Så genomför du ett videosamtal på ett smidigt sätt
Digitala vårdmöten har under en längre tid blivit mer populära och ett sätt att effektivisera arbetet med sjukvården för både patienter och personal. Den vård online som bedrivs av vårdcentraler…

Nöjda medlemmar och användbarhet i fokus hos Unionen
Fackförbundet Unionen har med sina omkring 1000 anställda och 700 000 medlemmar behov av en telefonitjänst som upplevs användarvänlig, är flexibel och på ett smart sätt kan integreras med Unionens…

Uppdaterad information från SLL ang. vård på distans
Den 29 maj kom SLL med uppdaterad information gällande vård på distans

Vi släpper ny funktionalitet!
I dagarna släpper vi ny funktionalitet som kommer att förenkla administrationen av växeln för dig. Vi har också arbetat hårt med att göra det enklare att arbeta med kalendern i…

Ny presentation från SLL och Innovationslandstingsrådet Daniel Forslund (2018-06-12)
Information från SLL ang. digital vård
Boka en kostnadsfri rådgivning
Vi gör personliga möten tillsammans med våra återförsäljare och partners för att ta fram varje kunds specifika behov. Skriv in dina uppgifter, så kontaktar vi dig och bokar in ett möte för kostnadsfri rådgivning.