Aktuellt

Under aktuellt samlar vi det senaste från WX3 i form av nyheter, pressmeddelanden, kundcase och våra referenser.

Nyhet 2024-02-07
Wx3 lanserar uppdatering av statistikfunktionen!

Vi på Wx3 presenterar nu en uppdaterad version av vår statistikfunktion, så att ni kan analysera och förbättra ert verksamhets arbetsflöde. Med statistikfunktionen får användare värdefull information för att överblicka…

Best practice, Nyhet 2024-01-16
Wx3 bjuder in till webinar 28 februari 2024

Wx3 Telecom presenterar nu tillsammans med Sjuksyrra AB ett kostnadsfritt webinar om samtalsmetodik och hur man hanterar svåra och hotfulla samtal över telefon. En fördjupning av kursen har hållits på…

Nyhet 2023-12-18
Vad är PBX?

PBX är en förkortning för Private Branch Exchange vilket i sin tur är en telefonväxel som används för att hantera interna och externa samtal inom en organisation och företag. PBX…

Best practice, Nyhet 2023-11-17
3 stora problemområden hos en bristande kundtjänst 

I år har Konsumentverket gjort en undersökning av kundtjänster och funnit att det finns en del problem när konsumenter väljer att kontakta företag. Under de senaste 3 åren har myndigheten…

Nyhet 2023-10-06
Hur fungerar en molnväxel?

För många är det självklart vad en molnväxel är, men inte för alla. Därför tänkte vi i den här texten räta ut alla frågetecken kring vad molnbaserad telefoni är och…

Nyhet 2022-12-13
Hur det är att vara partner med Wx3

Med all erfarenhet kommer en bra bild av hur ett partnerskap bör se ut, vad som funkar och inte funkar. Som kommentar varför han alltid återkommer till Wx3 nämner Sören…

Nyhet 2021-07-01
Så genomför du ett videosamtal på ett smidigt sätt

Digitala vårdmöten har under en längre tid blivit mer populära och ett sätt att effektivisera arbetet med sjukvården för både patienter och personal. Den vård online som bedrivs av vårdcentraler…

Contact Us

Please contact us for a chat!